יום שישי, 31 מאי, 2024

שיווק באמצעות תוכן - קידום כתבה

שיווק באמצעות תוכן – איכותי, ממוקד, מניב תוצאות!

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר כלשהו כדי לקרוא כתבה ובסוף הכתבה מציעים לכם לקרוא עוד המון כתבות נוספות בנושאים דומים? איך הם יודעים איזו כתבה תעניין אתכם ומי מרוויח מכל זה? צלילה זריזה בשפה פשוטה לשיווק דיגיטלי באמצעות תוכן >

שיווק באמצעות תוכן - קידום כתבה

ככה מפרסמים היום בדיגיטל: עיוורון הגולשים לפרסומות, לצד הרצון של מותגים ומפרסמים להעמיק את הקשר עם גולשים וצרכנים, מוביל את השיווק הדיגיטלי לתוכן איכותי יותר, ממוקד יותר ומנוטר יותר. המפרסמים משקיעים בלקוחות הפוטנציאליים, מספקים להם תוכן מעמיק, שפותר להם בעיה או מעשיר את הידע שלהם בנושא ומציע להם להשאיר פרטים במידה והם רוצים לרכוש או לשוחח עם המפרסם.

"כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך"

שימו לב שבתחילת רצף הכתבות הנוספות (מעכשיו נקרא לזה "פיד כתבות" מהמילה Feed) מופיעה שורה שמראה לגולש שאלו כתבות המגיעות מטאבולה או אאוטבריין. זאת על מנת להפריד תוכן מסחרי מתוכן חדשותי, חוק זה קיים גם בעיתונות המודפסת.
פיד הכתבות מורכב מתמונה וכותרת, ומציין היכן ממוקמת הכתבה.

איך הוא יודע מה מעניין אותי?

האלגוריתם של הפרסום יודע למפות על ידי פיענוח תוכן בסיסי מה נושא הכתבה וישתדל להגיש כתבות בהתאמה לתוכן אליו נכנסת בהתחלה, אותה כתבה שנכנסת על מנת לקרוא. לכותרת והתמונה יש משמעות קריטית, שכן הם אלו שיגרמו להקלקות, אך אם תהיה נטישה מאסיבית – כלומר אחוז גבוה של גולשים המקליקים ומיד יוצאים מהכתבה, האלגוריתם (שהוא לא טיפש בכלל) יבין שהכותרת והתמונה המובילים לתוכן של המפרסם לא תואמים את התוכן ביעד, וידרג את הכתבה הזו נמוך.

מי מרוויח מקידום באמצעות תוכן?

אז זה מה שיפה כאן: בשורה התחתונה – כולם מרוויחים! הגולשים מרוויחים תוכן איכותי, מעשיר, הנותן להם מענה לשאלה או צורך. המפרסם מרוויח לידים סופר איכותיים – גולשים שקראו כתבה שלמה ובסופה בחרו להשאיר פרטים. לטאבולה ואאוטבריין אני לא דואגת, הם מרוויחים בטוח.

כמה עולה קידום כתבה?

העלות לקידום באמצעות תוכן משתנה מאוד, כמו גם העלות לליד משתנה בין תחום לתחום ותלויה בנושא, באיכות הכתבה, בשוק התחרות, בקידום עצמו ועוד פרמטרים נוספים רבים. לכן עבור המפרסמים בנמלה ברשת פיתחנו מודל עלות לפי הקלקות:
עלות הכתבה עומדת על 900 ש"ח + מע"מ וכוללת מילוי שאלון מפורט ע"י הלקוח לטובת הכתבה, עד 2 סבבי תיקונים במידת הצורך, הצבת הכתבה באתר (לא כולל פיקסלים) ויצירת טופס לידים יעודי עבורך. הכתבה תמשיך להתקיים באתר נמלה ברשת גם אחרי תום תקופה הקידום. אם תרצו להריץ על הכתבה קמפיינים נוספים בעצמכם, תצטרכו לקבל אישור לכך מאיתנו.

עלות קידום הכתבה בטאבולה/אאוטבריין ב-3 חבילות קליקים:

1000 הקלקות  = 2,500 ש"ח + מע"מ
2000 הקלקות = 4,000 ש"ח + מע"מ
3000 הקלקות = 5,000 ש"ח + מע"מ

יש לנו גם חבילות הרבה יותר גדולות מאלו, ואפשרויות פרסום נוספות לכתבה בפייסבוק ובמגזנים נוספים, על כך השאירו לנו פנייה בסוף עמוד זה ונשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים.

רוצים לפרסם באתרי תוכן מובילים? השאירו פרטים

השאירו פרטים ליצירת קשר:

הגיבו לכתבה

הכתבות הנצפות ביותר